Mоля, прочетете внимателно общите условия – те уреждат взаимоотношенията между Вас и онлайн магазини Podnesi.bg и Nastolniigri.bg
1. ДЕФИНИЦИИ
2. ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА
„ЕКАРЧАРДЖЪР“ ЕООД е дружество със седалище и адрес на управление в България, област София, гр. София, община Столична, район Подуяне, ж.к. Хаджи Димитър, ул. Найден Георгиев 43, вписано в търговски регистър на България с ЕИК 204166480.
„ЕКАРЧАРДЖЪР“ ЕООД администрира сайта и електронните магазини Podnesi.bg и Nastolniigri.bg
„ЕКАРЧАРДЖЪР“ ЕООД щe бъде наричано за краткост по-долу Podnesi.bg
Можете да се свържете с Podnesi.bg на посочения по-горе адрес, на телефон 0877 55 71 79 или на и-мейл адрес office@podnesi.bg
3. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Настоящият документ представлява общите условия или условията на ползване на уеб сайт Podnesi..bg, които уреждат правилата, правата, задълженията и ограниченията при използването на Podnesi.bg, включително сключването на договор за покупко-продажба с търговец от този електронен магазин. Общите условия на Podnesi.bg са задължителни за всички потребители на сайта. Всяко използване на този уеб сайт означава, че Вие сте се запознали внимателно с общите условия за използването му и сте се съгласили да ги спазвате безусловно. „ЕКАРЧАРДЖЪР“ ЕООД си запазва правото да променя тези общи условия по всяко време чрез актуализирането им без предварително да уведоми за това. Характеристиките или цените на продуктите, описани в сайта, могат да бъдат променяни от Podnesi.bg по всяко време и могат да съдържат грешки. Сайтът може да съдържа линкове към други сайтове, като дружеството не носи отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.
4. РЕГИСТРАЦИЯ
Регистрацията в уеб сайт Podnesi.bg е доброволна и безплатна. Регистрацията не е задължителна за поръчка на продукти от онлайн магазина. Поръчка може да направи всеки клиент на сайта и като гост, използвайки опцията за поръчка като Гост - без регистрация. Сайтът може да бъде разглеждан свободно, без да е необходима регистрация. Полетата, които задължително следва да бъдат попълнени при регистрация, са отбелязани със звездичка (*) в ярко червен цвят. При успешно приключване на регистрацията, клиентът получава потвърждение на посоченият от него имейл.
5. ЛИЧНИ ДАННИ
Личните данни, които попълвате в уеб сайт Podnesi.bg ще бъдат използвани единствено за Вашето обслужване – обработка на поръчки, изпращане на информационен бюлетин и връзка с Вас, в случай на възникнали проблеми, свързани с изпълнението на Вашата поръчка. Ние гарантираме, че тези данни няма да бъдат предоставяни противозаконно на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителският акаунт и данните в него могат да бъдат изтрити при желание от страна на потребителя. Може да се запознаете подробно с политиката за защита на личните данни в уеб сайт Podnesi.bg от този линк: https://podnesi.bg/лични-данни
6. СТОКИ
Чрез електронна поръчка от сайта могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в Кошницата на клиента - съгласно механизма на работа на магазина. Цялата информация относно предлаганите за продажба чрез онлайн магазина стоки, включително, но не само, състав на продуктите, размери и други е описана от производителя на етикети на артикулите.
7. ЦЕНИ
Всички представени в сайта цени са в български лева. Дружеството си запазва правото без предупреждение да ги променя. Представените в онлайн магазина цени на стоки са крайни и включват ДДС и всички данъци и такси предвидени в действащото българско законодателство, без цената за доставка. Може да се информирате подробно за цените за доставка и транспорт на поръчани стоки от онлайн магазин Podnesi.bg от този линк: https://podnesi.bg/доставка
8.ПОРЪЧКИ
Поръчки може да извършва всеки клиент на уеб сайта. За да направи поръчка, потребителят се съгласява с общите условия на интернет магазин Podnesi.bg и Политиката за защита на личните данни. Сроковете за доставка на поръчките зависят от куриерската фирма, с която дружеството работи. Възможностите за доставка могат да бъдат променяни от дружеството по всяко време.
9.КУПОНИ И ВАУЧЕРИ ЗА ПРОМОЦИИ, ОТСТЪПКИ И НАМАЛЕНИЯ
Дружеството има право си да пуска промоции на продукти, които предлага в онлайн магазин Podnesi.bg със срок на валидност на промоцията или до изчерпване на количестват, както и да прекратява промоциите по всяко време без предупреждение. Дружеството може да предлага персонализирани купони или кодове за отстъпка на потребители и клиенти на онлайн магазина.
10. ПЛАЩАНЕ
Заплащането на поръчки от интернет магазин Podnesi.bg може да се извърши по няколко начина според желаният от клиента в български лева.
I. Наложен платеж
II. Банков превод
11. ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА
12. СИГУРНОСТ
С цел сигурност връзката между онлайн магазин Podnesi.bg и потребителите и клиентите е криптирана.
13. ДОГОВОР
Договорът за продажба от разстояние между дръжеството и клиента се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на дружеството. При извършване на поръчка, клиентът получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета. Преди изпращане на поръчаната стока, дружеството има право да се свърже с клиента на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката. Дружеството си запазва правото да не изпълни поръчка ако няма наличност от поръчаната стока. Дружеството не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато клиентът е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон. В случай, че клиент е избрал да заплати стоката с Наложен платеж, договорът за продажба от разстояние се счита за анулиран, когато:
- Клиентът не заплати фактурата на куриера в момента на доставката.
- Клиентът е посочил неверен или неточен адрес или едновременно не е на посочения адрес в деня на доставката и не отговаря на телефоните, посочени за контакт, за да се договори с куриера за получаването доставката
14. ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
Чрез тези общи условия изрично уведомяваме потребителите и клиентите, че продавачът в лицето на дружеството не е производител на продуктите, които се предлагат в нашия онлайн магазин и не носи отговорност за дефектни продукти. Следователно, в случай на повреда на продукт, потребителят може да потърси отговорност само на производителя му.
Гаранционни изключения
- Продуктът не е използван по предназначение
- Продуктът е лошо монтиран, лошо инсталиран, лошо поддържан от потребителя
- Продуктът е претърпял ремонти, модификации, промени от потребителя
- Модификациите са направени от някой, различен от производителя
- Има корозия/ръжда поради постоянна влага и/или вода
- Не са спазени инструкциите за експлоатация, предоставени от производителя
- Нарушени са основни фактори на околната среда (влага, топлина, пренапрежение, прах и др.)
- Продуктите се връщат счупени или повредени.
- Продуктът се връща в неподходяща защитна опаковка
- Продуктите са били използвани във влажна среда или навън, ако техническият лист не го разрешава изрично
- Злополука или непредвидени събития като мълния, вода, пожар или непреодолима сила
- Не са взети мерки за безопасност, приложими към продукта
- Използвана е сила, например продуктът е претърпял удар, падане, бил е смачкван
- Продуктите се връщат маркирани с мастило или каквото и да е друго
- Не се дължи гаранция за щети, които могат да бъдат причинени на трета страна
В случай на гаранционен иск, клиентът трябва незабавно да уведоми дружеството в писмена форма, като опише детайлно дефекта и по възможност да приложи снимки, както задължително да приложи също фактура за плащането на поръчката. В случай на обосновано уведомление за дефект дружеството се задължава да се свърже с производителя на продуктите и да замени стоките възможно най-скоро. В оправдан случай на връщане на дефектния продукт, то дружеството или производителя на стоката ще поеме направените разходи. Ако в случай на гаранционна рекламация стане очевидно, че устройството трябва да бъде заменено, клиентът се отказва от собствеността върху предишното устройство от датата на връщане на пратката и новото устройство едновременно става собственост на купувача. Ремонти на продукти могат да се извършват само от производителя.
15. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНАТА СТОКА
Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриер или от служител на дружеството. Доставки се извършват само на географската територия на България. При доставката получателят подписва стокова разписка за приемо-предаване, който удостоверява точното изпълнение на поръчката. При извънредни обстоятелства дружеството си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира потребителя. Стоките се доставят на получателите на ръка срещу подпис. При невъзможност за връчване на пратката, не по вина на дружеството или куриера, лицето, извършващо доставката, се обажда на посочения от клиента телефон за контакт, за да бъде уточнено от кой офис на куриера клиентът може да получи поръчката. При невъзможност за връчване на пратката не по вина на дружеството или куриера и невъзможност да се установи контакт с клиента, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява.
16. НЕПОТЪРСЕНИ И НЕПРИЕТИ ПРАТКИ
17. ВРЪЩАНЕ И РЕКЛАМАЦИИ НА СТОКИ
Съгласно закона за защита на потребителите, Вие имате право да върнете всеки поръчан от интернет магазин Podnesi.bg продукт не по-късно от 14 календарни дни след получаването му. За да върнете продукта, трябва да изпратите продукта обратно, в оригинална фабрична ненарушена опаковка, с етикети и неупотребяван, заедно с всички получени документи, включително и касовата бележка.
Разходите по връщането на продукта са за сметка на клиента. Може да го върнете и на място в офиса на фирмата. Връщането на сумата за продуктите става до 14 календарни дни, считано от датата, на която го получим, чрез банков превод (в този случай е необходимо да посочите банка, IBAN, BIC, име на титуляря на сметката) или чрез възстановяване в банковата сметка на клиента ако е използвал предплащане чрез дебитна или кредитна карта. Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава каквато е била при заявката и закупуването.
При неизпълнение на тези условия Дружеството, запазва правото си да откаже приемане на върната стока и съответно да не възстанови платената сума от Потребителя.
ВАЖНО: Чл. 103в. (Нов – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) (1) При договори, при които търговецът изпраща стоките на потребителя, рискът от загуба или повреда на стоките преминава върху потребителя в момента, в който потребителят или посочено от него трето лице, различно от превозвача, приеме стоките.
Линк към електронна бланка за рекламации: https://podnesi.bg/index.php?route=account/return/add
18. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ
19. ОГРАНИЧЕНИЯ
Потребителите нямат право да извършват действия, които нарушават общоустановени правила на общуване и комуникация, да извършват злонамерени действия, разпространяване на вируси и други, нарушаващи или увреждащи правата или интересите на трети лица. Нямат право злонамерено да извършват поръчки от името на други лица, без тяхното съгласие. Потребителите могат да се възползват свободно от ресурсите на уебсайта, с изключение на ограниченията, описани в настоящите общи условия и други общовалидни ограничения. Потребителите нямат право да разпространяват чрез уебсайта порнографски материали, снимки или други материали, собственост на чуждо авторско право, призиви за насилствена промяна на гражданския и обществен ред, неправомерно придобита информация или такава, която накърнява имуществени или неимуществени права или интереси на трети лица.